Tam-Tam

 

Milé squaw a milí spolubojovníci,


k dnešnímu dni v měsíci padajícího listí ukončujeme Tam-Tam v této podobě, jak jste jej znali
několik zim. Nerušíme tím ale možnost vašeho vyjádření, jen způsob předávaných signálů se mění.
Své příspěvky můžete i nadále vybubnovávat na Facebookový Tam-Tam, kde vítáme podnětné příspěvky
od vašich poradních ohňů. Narozdíl od starého Tam-Tamu tím nynějším dáváme přednost věcné
a adresné diskuzi před anonymními příspěvky.
Wakan-Tanka, sláva Jagannáthovi, Elohímovi a všem lidem dobré vůle...!

P.S.
Zachované příspěvky ze starého Tam-Tamu najdete vyryté do stanových kůží v HISTORY.

 

_______________________________________________________________________

Z našeho tábora si vyhrazujeme právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu
trestného činu hanobení rasy, národa a přesvědčení, směřující k potlačování lidských práv,
či vzájemně urážející příspěvky. Takové kouřové signály nejsou vítány...!
Vítáme věcné, podnětné i kritické příspěvky od vašich poradních ohňů.
Wakan-tanka! Sláva Jaghannáthovi, Elohímovi a vám... díky.

Klocpi
11.8.2011 20:00

samizdat

Samizdat neni jenom o programu.

pvalis
11.8.2011 12:14

bude - nebude

je škoda, že P. Spálený nebude, ale aspoň máte možnost pozvat PIPES AND PINTS - punkáč jako pankáč :)

mamlas
11.8.2011 10:51

Petr Spálený nebude! :(

Jestli je tohle pravda, tak jste u mě jako organizátoři pěkný ho*ada. Člověk si koupí lístek a pak tohle...pokud je to pravda, je mi z vás na blití :( http://kultura.idnes.cz/spaleny-trutnovu-nezazpiva-ucast-odrekl-ze-zdravotnich-duvodu-pww-/hudba.aspx?c=A110811_094208_hudba_jaz

maciek
11.8.2011 10:44

maciek

Skindred on Wednesday? Iggy on Thursday? Bad bad bad.. impossible to get to Trutnov in the middle of the week.. and for the week, almost :(

faktotum
11.8.2011 10:38

ehm

Větší problém by byl, kdyby člověk neznal vůbec kapely co tam budou. Na druhou stránku, to, že se nezveřejní čas, je vážení a drazí proto, aby se prodal nízkonákladovej samyzdat, letos počitám za 50Kč / kus. To je tradice. Osobně mi je ale jedno, že nevim dopředu kdy co hraje.

musak
11.8.2011 10:03

rozpis kapel

ten prispevek z 10:00 je ode me, nevim proc mi to tam nehodilo jmeno. musak

11.8.2011 10:00

rozpis kapel

To kudláček: Ne nikdo program propašovanej nemá, smiř se s tím, trutnov nikdy program nezveřejňoval a nikdy to dělat nebude, jestli je to pro tebe takovej problém, tak na festival nejezdi a neplakej tady na tamtamu.

Mahoney
11.8.2011 09:39

p.s.: No a samozrejme zvu vsechny na Zavise. Na toho pujdu, at bude hrat kdykoli a kdekoli: At ziji Mistrovy verse: ---- Tam, co voní pivovar budu tiše sedět na nic nemyslet jenom se opájet Ani tvá kundička nevoní mi tak sladce Bože, ty sládku v zástěře vtiskl bych ti polibek na tvoji hubu neholenou!

Mahoney
11.8.2011 09:27

Plastici hrajou v sobotu v 18:30. (zdroj:www.plasticpeople.eu). Coz povazuju za ponekud nestastne... :-( Tohle je presne ta kapela, ktera ma hrat tesne po pulnoci (a mozna i po Pulnoci :-)) ) Ja vim, ze udelat harmonogram pro 100 kapel neni jen tak, ale dat Plastiky, synonymum tohohle festivalu, na pul sedmy vecer? To smrdi pruserem.

dejmek
11.8.2011 08:56

cyhla

program kapel na internetu patri k vybave kazdeho festivalu,nikdy jsem nepochopil tuhle divnou pseudo tradici kdy v patek odpoledne bezim na branu bojiste pro samyzdat abych se dozvedel o co v nedeli vecer prijdu :-) takze jeste jednou moc prosim jestli nekdo neco vi ohledne programu at to vyvesi.dekuji a za tyden hura na jinak nejlepsi festival v zemi !

cyhla
11.8.2011 07:21

rozpis kapel

Kdy už lidi pochopíte, že rozpis kapel je k dispozici až na místě? Jestli vám vadí, že nevíte, kdy kdo bude hrát, tak nejezděte

Radek
10.8.2011 22:08

2 lístky na Trutnov

Ahoj, mám dva lístky navíc, takže pokud má někdo zájem, jsou za 2000 Kč jeho. Prodávám stejně jako jsem koupil, a předání možné v Pardubicích nebo v Praze. Kdo má zájem, napište na fisera.r@gmail.com

Kudláček
10.8.2011 18:12

Rozpis kapel

Ahoj všichni nemáte už někdo propašovanej program??zase ta trapnost, že se to dá zjistit až na místě to se běžte ******. Přemýšlím zda jet či nejet...Ale když člověk neví kdy kdo hraje tak to stojí ze prd.

pepino
10.8.2011 15:47

...

gruly: prasárna to je...to je jasný. Důležitý jsou okolnosti a důsledky jednání konkrétních hudebníků a umělců vůbec. Tova: Tvrdím to, že se nedá srovnávat co mělo, nebo má za následek donášení českejch bonzáků stb a vystoupení MST u Castra. Ale každá podpora totalitního zřízení je prasárna...to je jasný. Jinak já taky už počítám dny a hodiny kdy si dám první pivo na bojišti.....

Beny
10.8.2011 15:34

Tak už jen týden, přestaňte tady řešit co bylo, a spíš se těšte na to co bude... Ve středu se hodně těším na Půlnoc, čtvrtek bude famózní celej...a dál se uvidí. Výborní budou určitě Tichá dohoda, Mňága, Traband, Petr Spálený a všichni další...na co se nejvíc těšíte vy?

Honzanen7
10.8.2011 15:23

Skindrad

Podle tohoto odkazu jsou Skindread už ve středu, je to tak? http://www.rocksound.tv/artists/article/skindred

tova
10.8.2011 11:03

to pepino:

nesouhlasím...srovnáváme nesrovnatelné a utíkáš od samotné podstaty problému. MSP nikdy na Kubu nemuseli, vystoupit tam nebyla jejich povinnost a věř mi, že kdyby jenom trochu nechtěli, tak to dělat nemusí. Takže jejich "zapletení se" s komunistickým režimem na Kubě je neoddiskutovatelné a v ten okamžik nemají na "antikomouškém" festivalu co dělat, pokud ten antikomunismus myslíme vážně... Takže tím, že přijeli MSP šla celá myšlenka do pr.... jenom proto, abychom sehnali nějakou hvězdu na festival...Pro srovnání najdi si něco o vystoupení Joan Baezové v červnu 89 v Bratislavě...Takhle podle mě má vypadat vystoupení "západních muzikantů" v komunistické zemi... A o těch pitomečkách s Che Guevarou na tričku si myslím svoje...:-)

gruly
10.8.2011 10:13

.....

pepino: já nevím, rozhodně bych nepovažoval jednu věc za horší než druhou, je to úplně stejná prasárna, ale taky názor.

Rockerr15
10.8.2011 08:07

Na Trutnov již nikdy......

Však nejezdi když se ti tam nelíbí....a přidej si k tomu závazek že ani nenapíšeš.....najdi si svůj festival a tam buď šťastný co to dá....

Mahoney
10.8.2011 00:16

Všem který okradli bych chtěl připomenout, že jsou v České republice. Stačí nebejt kolenovrt a zaplatit si za pár pětek úschovnu.

Klocpi
9.8.2011 20:35

Provokatéři

Vážně už mě s---u ty provokatéři co tady zveřejňujou odkazy na antidokumenty dělající ze všech návštěvníků dementy a ty co všemožně bojujou proti lidem co tam jezděj, například zapalovánim jejich stanů a ničenim jejich věcí.

Peca
9.8.2011 20:24

REůTrutnov již nikdy více

Každej rok se tady najde nějakej "intelektuální" šťoural kterej si potřebuje poplakat nebo plivnout.Nemám potřebu pořadatele blahořečit a bezmezně je obhajovat,ale pořád je to parta lidí která něco dokázala.A to něco čítá každej rok MINIMÁLNĚ.15tis.lidí.A většina těch lidí se sem pravidelně vrací.Asi vědí proč.Já se těším a se mnou další spousta lidí, jeden nespokojenec nám určitě chybět nebude.

pepino
9.8.2011 19:46

....

Gruly, MSP si za to určitě peníze vzali. Jen jsem chtěl upozornit na to, že se nedá srovnávat vystoupení MSP (a psal jsem už v předešlém tam tamu, že to byla chyba) a vystupování práskačů a spolupracovníků stb, kteří nepřímo posílali kolegy hudebníky do vězení. O to jde.

gruly
9.8.2011 19:10

.......

Snad mi tu nechceš namluvit, že si za to MSP nevzali peníze, to je utopie, je to srovnatelné a tím že se tě Kuba nedotýká neznamená, že to není stejná prasárna......

Ondrys7
9.8.2011 15:59

Tak už jenom 8 dní už se náám to blíží :))

Nazgul
9.8.2011 13:55

technická

Administrátoři, nešlo by nějak udělat, aby šly příspěvky členit na odstavce? Ty dlouhé příspěvky jsou strašně nepřehledné.

pepino
9.8.2011 13:01

na trutnov......

Hrozně mne udivuje, jak někteří diskutéři mají snahu srovnávat to, že na Trutnově nemůžou hrát donašeči STB, ale ManicSP ano... Srovnáváte jablka a hrušky. Takovej Jim Čert udával za peníze,lidi šli do vězení a on si přilepšil. Nedivím se, že pořadatelé nechtějí udavače na festivalu, když někteří z nich mohli být klidně jejich obětí takových udavačů. Řekne mi někdo kolik lidí udali stb členové MSP? To že loni zahráli na fesťáku byla (pro jejich podporu Castra) chyba, ale srovnávat se to prostě nedá. Mimochodem dejte si tu práci a přepočtěte lidi, kteří budou mít na festu tričko na na něm masového vraha Che Guevary. A řeči o prominentním disentu jsou velmi hloupé a nepodložené. Zdá se mi to jako klasická závist lidí, co v hospodě nadávají u piva...je to fakt hloupí.

flatfoot56
9.8.2011 12:13

radio Beat na OAMF v Trutnově

této je kód-doprava Tě Péro., zdravím všecky, pravděpodobně jsou, také Beaťáci, Punkáči, skáčkaři a Hippies, co pak se nemůžou, už dočkat na Trutnov Open Air Music Festival, tady je malá, tato ochutnávka, který bude za pořadatele., trošku pohovořeňí se Martinem Věchetem - "Trutnov Open Air", právě by měl, snad býti ve bigbítových pořadů: Kalumet strýčka indiána., toto můžu říci., Kdy- Dnes a Navečer, Čas: 19:00 - 20:00, co možná nevíte., popřípadě jsou dané ve vícero i cicero na Depeší- http://www.radiobeat.cz/cs/index.php?scname=_program&stranka[]=2&datum=2011-08-08. Ať žije- Punk's not Dead?

9.8.2011 11:44

radio Beat na OAMF v Trutnově

Tě Péro., zdravím všecky, pravděpodobně jsou, také Beaťáci, Punkáči, skáčkaři a Hippies, co pak se nemůžou, už dočkat na Trutnov Open Air Music Festival, tady je malá, tato ochutnávka, který bude za pořadatele., pan Martin Věcht - "Trutnov Open Air", právě by měl, snad býti ve bigbítových pořadů: Kalumet strýčka indiána., Kdy- Dnes a Navečer, Čas: 19:00 - 20:00, co možná nevíte., popřípadě jsou dané ve vícero i cicero na Depeší- http://www.radiobeat.cz/cs/index.php?scname=_program&stranka[]=2&datum=2011-08-08. Ať žije- Punk's not Dead?

Angie
9.8.2011 11:17

sprchy

Díky mockrát :)

Koudy
9.8.2011 10:37

Martin

Re: na Trutnov již nikdy více!!! Tak nevím. Chápu vaši zahořklost po té krádeži, chápu, že možná jste neurotik, který prostě nesnese, když se něco udělá trochu trochu jinak, proto bych se chtěl zeptat co jsou to ty večerní kapely hrající v poledne? Napadlo vás, že kapely, které jsou podle vás večerní pro někoho prostě večerní nemusí být? Ono právě to dělá Trutnov Trutnovem. Čas mě na Trutnově v minulosti překvapil jen u jedný formace ( to byla asi pro mě večerní kapela :-) ) a to u Suicidal tendencies, kteří jako legenda hráli někdy odpoledne. Taky mě to zklamalo, ale stejně se ten den program líbil. Jestli je den, nebo noc nemá na kvalitu vystoupení přece vliv, pokud hraje dobrá hudba. Takže zase jedu! A to od pondělka do pondělka si užít bojiště a lidi který tam za ty roky znám. Jo a pokud jedu na festival do Trutnova, tak tam jedu na festival a užívat si a je mě jedno co kdy hraje mám dovolenou a na všechno dost času ( zajdu do sprch do města na oběd a pak si něco najdu, všiml jste si na tom Trutnově co na něj už nepojedete, jaký klid zde máte od světa reklam atd. , myšlenka festivalu bez nafukovacích nesmyslů - indiáni - i ty si můžeš postavit na bojišti svoje teepee a je klid, nikdo nikoho neprudí. Na Bojišti funguje úschovna, pokud jste to nevěděl - při jejím použití by vám nic neukradli, protože hledat negativa jde vždy a všude lépe, ale proč jste na druhou stranu nevyzdvihnul např. to že jste zde ten stan mohl mít klidně týden(kdyby jste chtěl) postaven a spát v něm zdrama. To se pak myslím vyplatí námaha odnýst batoh do úschovny nebo do auta. Kde jste přišel na to, že se dovnitř nesmělo s nápoji tak to nevím, asi jste se neuměl bránit a nepřečetl jste si pozorně samizdat, kde bylo napsáno co se smí a co nesmí na bojiště nosit - dokonce tam píšou ať ty víčka od svých petek neházíme po zemi, že se pak špatně ďoubou, takže spíše jste se ve vlastní nevědomosti nechal napálit ochrankou, která je zvyklá zabavovat chlast z jiných akcí. Politiku bych sem v dnešní době netahal taky, ale ono to bez ní dneska ani nejde, a pokud vám připadá, bže někde někdo nepřiměřeně agituje - prostě se otočte a jděte pryč - máte na to právo. Vás tam loni nikdo do ničeho určitě nenutil, ani vás nenutil poslouchat ManicSP. Každopádně jsem chtěl říct, že mě připadá čím dál víc, že ten Trutnov je úplně pro jiný lidi než jste vy. Trutnov je festival pro tolerantní a příjemné lidi, kteří se dokážou bavit za každých okolností a jestli hraje něco ve čtvrtek nebo v neděli a jestli od 10,00 nebo od 02,00 je jim jedno. Rozhodně asi nebude pro šťouraly jako jste vy, pane. Vy si založte festival, kde budou hrát večerní kapely večer, aby v tom byl pořádek.....

9.8.2011 09:50

sprchy

sprchy tam jsou...dokonce se solárním ohřevem, ale je tam pořád docela drsná fronta........ lepší je zaskočit do nedaleké školy za 10Kč...........

Angie
9.8.2011 01:42

Jednoduchý dotaz :)

Prosím zkušenější o odpověď...jak je to se sprchama v areálu? Jsou tam nebo ne? Děkuju :)

9.8.2011 01:14

na Trutnov již nikdy více!!!

minulý rok jsem byl na Trutnově poprvé a rozhodně i naposled... od účasti mě již dříve odrazovala celá řada faktorů, z nichž ten nejzásadnější je antikomunismus postavený na vodě - náčelníkem festivalu je disidentský šlechtic, který je zodpovědný za největší frašku českých dějin... pochybné kádrování kapel, když kámoši Fidela Castra(Manic Street Preachers) jsou dokonce hlavními hvězdami festivalu, zatímco někteří se zapletou s StB (Plexis) a mají vstup zapovězen... dále mi vadí marketingová hra na indiány s cílem vytvořit zdání odlišnosti od ostatních festivalů... stejně jako manifestace ublíženosti - bledá tvář nám zde postaví parkoviště, takže již asi popáté naposledy na Bojišti, atd... přesto mě však kamarádi přemluvili k účasti s tím, že tam poznám plno nových milých lidí a zažiju specifickou atmosféru a objednali tedy lístek... když jsem se však chtěl na internetu podívat na program festivalu, nevycházel jsem z údivu... program NEEXISTOVAL, jen pouhý seznam kapel... je smutné, že časový harmonogram má i festival v Horní Dolní, avšak Trutnov nikoliv... kamarádi mi řekli, že je to prý tradice... u vstupu do areálu jsem zažil další šok - prohlídka baťohu a zákaz vstupu s jídlem a pitím... opět musím dodat, že ani na festivalu v Horní Dolní s tímto není problém... konečně jsem na místě dostal časový harmonogram... a hle - do očí bijící neschopnost dramaturgie - kapely patřící na undergroundovou stage hrají na hlavní scéně a naopak, vyloženě večerní kapely hrající v poledne, atd... celý festival skončil tím, že mi den před odjezdem některý z těch nových milých lidí v noci rozpáral stan a ukradl sbalenou krosnu... opravdu specifická atmosféra... takže na Trutnov opravdu již nikdy více!!!

faktotum
8.8.2011 21:24

to Rockerr15

Švihadlo v 16h.....to budem alespoň viditelně vyhulený ...haha :-)

Rockerr15
8.8.2011 20:31

Už to bude

Na Facu profil nemám, chvíli jsem měl ale pak smazal, tolik přátel bych asi neunesl:-) Čtvrtek bude hustej tvrdej, možná až moc, Graáž za světla no nevím, ale ono to bude dobrý když to stihnu. Souhlasím že Švihadlo ve čtyři odpoledne je divný ale co už, to dopadne. Buďme rádi že Bakala pomohl, nevidím to jako investici ale jako podporu něčeho co je třeba a samo si to nemůže vydělat. Jestli za to přijedou FF nebo Emir s Nekuřákama tak hurá, když nikdo tak holt festival neprodělá....taky dobře... Hurá už se to blíží!

jindra
8.8.2011 20:02

jindra

omlouvám se jestli někoho věta o výkalech urazila používám ji vždycky když mne někdo dostane do kouta - policie zaměstnavatel duchodci v mhd atd...jenom mě trochu přišel líto ton některých příspěvku stejně si myslím že je to počasím tak to berte jako nadsázku dík

Huski
8.8.2011 16:05

SZIGET 2011 v Budapešti

Nabízím jeden lístek na víkend (konkrétně 12.8. až 15.8.) http://www.sziget.hu/festival_english/program s , cena záleží na dohode, jednalo by se jen o podil na společných nákladech spojených s cestou (auto s plnou nadrzi je k dispozici, takze za benzin to nebude mnoho a dalsí vydaje s tim spojenne dalniční známky, parkování apod.) Jde o výhru v soutěži http://www.minivejlet.cz/aktualni_vejlet.html Blizsi info na mailu HubacekAntonin@seznam.cz

certisko
8.8.2011 15:29

lupení

6 lístků po tisícovce ve středu 17.8. před hlavní branou.

Ambul
8.8.2011 13:43

KOUPIM LISTEK

Koupim lístek pište na tomas-mikula@seznam.cz, nebo mob. 725411979. Vyzvednout mužu Praha, Trutnov.

tova
8.8.2011 13:26

to jindra...

Nějak to nezafungovalo, ale abych nebyl za anonymního blba, nebyl to záměr....a v podstatě by to vypadalo, jako krásněj protimluv, proti všemu, co jsem v té slohovce napsal, tak příspěvek to jindra z 8.8.2011 10:00 jsem napsal já...tova:-)

gruly
8.8.2011 13:13

......

to jindra: vystihl si to přesně!

faktotum
8.8.2011 11:10

....á cenzůra je zpět na tamtamu ... :-(

faktotum
8.8.2011 11:05

to tomas911

potlesk !!

tomas911
8.8.2011 10:30

to Jindra

čoveče,taky jsi mě zaskočil,žes mě poslal do hoven.Myslím,že jsem nenapsal nic vulgárního,ani neobhajitelnýho.Stojím si za tím a můžem o tom klidně v areálu pokecat tváří v tvář.Chtěl jsem tím říct,že sice organizátorům nežeru bezvýhradně všechno,co řeknou nebo napíšou,ale užívám si spoustu pozitivních věcí,které tam jsou.Rozhodně nejsem žádnej notorickej kverulant poměrů(ať se to týká festu nebo i celé republiky a vůbec života).Havla si velmi vážím,je mi 32 roků,takže bývalý stranický aparátčík nebo Adamcova sekretářka taky nejsem a stánek jsem na festu nikdy mít nechtěl.Takže,těším se tam,ale žádný vivat Geronimo,nebo hoka heej psát nebudu.

8.8.2011 10:00

to jindra

Předpokládám, že jsem taky v té skupině "sekretářek", za svoje přechozí příspěvky...Takže k Havlovi a jeho roli v porevolučním vývoji se vyjadřovat nebudu...tady na tam-tamu to jsou hospodský kecy z obou táborů a je to na širší a komplexnější diskuzi na jiné platformě než je web festivalu... Na co reaguju je ta "poetická hra na indiány". Nezlob se na mě, ale vidím to úplně jinou optikou...Podle mě je to pokrytectví úplně nejtvrdšího ražení, kdy někomu zaplatíš prachy, aby sis mohl hrát na indiány a ten člověk z toho má celkem slušnou prdel...Ano, poku tu "hru" myslíš jenom trochu vážně a bereš Pierra Brice za "rudého bratra" (mimochodem - pokud bys byl na debatě s P.B. tehdy ráno u Krišnů ve stanu, tak by ses za Věcheta teď taky styděl...), tak jsi s prominutím Věchetovi a celýmu Geronimu za pitomce, protože jejich marketing splnil účel, stejně jako v případě toho kvanta lidí, který od r. 2006? (+/-) jezdí na stoprocentně poslední ročníky festivalu... Jak už jsem psal kdysi dole...festival mám rád, a jsem na něm pravidelně už po dvanácté...ale jako člověk, který v Trutnově vyrostl a pohybuje se po něm, mám na věci prezentované ze strany Geronimo agency s.r.o. trochu jiný pohled daný osobní zkušeností, komplexnější znalostí vztahů a okolností a celkem dobrou pamětí....Takže oproti Tobě jsem rád, že letos na tam-tamu neřešíme "problémy" stylu "Geronimo pozvi Vyštěkaný Hafany a Redhoty", ale spíš si tady vyměňujeme názory...Respektuju skutečnost, že festival vylezl z undergroundového základu, ovšem v dnešní době je to i pro organizátory tvrdý byznys, který má svá pravidla. A celá hra na indiány není podle mě poetika, ale naprosto záměrný marketing... Co se týče vztahu Věchet x Adamec, resp. Festival x Město Trutnov to je na dlouhé a dlouhé hodiny povídání a psaní, rozhodně ovšem v tomhle "sporu" stojím a budu stát na straně města... Každopádně, abych reagoval na Tvůj příspěvek: Nic z toho, co jsem napsal, nepovažuju za hospodské žvásty...Naopak všechno jsem ochoten a a (schopen) si obhájit...A prosím neurážejme se vzájemně. Je to diskuze, ve které spolu nemusíme souhlasit, ale rozhodně tady všichni prezentujeme nějaký společný zájem, kterým je festival...proto si myslím, že sem nepatří osočování - skutečně nejsem Adamcova sekretářka, ani nikdo z jeho okolí...a pokud odlišný (a kritický) názor považuješ za "masturbaci ve vlastních výkalech", tak asi úplně nechápu tvoje pojetí "diskuze"...?

damicius
7.8.2011 23:58

to dejmek

Iggy hraje ve čtvrtek proto že v sobotu hraje na Parken festivalu za polárním kruhem. Těžko se tam přesunou za den. Visáčí a Tony? proč ne? fandové přijedou na Iggyho tak je moc pěkný, že ten večer nebude jenom Iggy.

dejmek
7.8.2011 21:59

tony,iggy a vysaci ve ctvrtek ? tak ted nevim jestli je to provokace nebo zkouska co vsechno jeste vydrzime ?

Mahoney
7.8.2011 21:08

Na těch klasickejch "diskusích" na sebe ty ´sekretářky´ vzájemně reagujou a proto ty kýble hnusu. Tady se na ně většina lidí úplně obyčejně VYSERE a zaplaťbůh za ty dary. Až to tak nebude, tak G zase zavede mnou nemilovanej facebok...

Mahoney
7.8.2011 21:02

to jindra

Já sice na faceboku založenej profil mám, ale že bych byl otrok tohohle pofidérního vynálezu?? To opravdu ne. Každá diskuse na netu tyhle entity prostě přitáhne. Ovšem tady mám furt ještě pocit, že to je diskuse a ne stoka. Snad to fluidum vydrží.

jindra
7.8.2011 15:06

jindra

p.s. nikdy sem si nemyslel že si pořídím facebok ale asi přejdu tam mahoney nazgul rockeer a spol pojdte se mnou přece si nebudete dopisovat se sekretářkama

7.8.2011 15:01

jindra

uplynulých pět možná více let jsem vždycky v tuto dobu rád zašel na tam tam ale letos když sem kliknu tak brzo zase mizim protože tolik lidské zloby a zapšklosti se nevidí ani v parlamentu už chápu proč chtěl geronimo loni zrušit anonymní tam tam protože osoby zde píšící by nazory - hospodské žvásty veřejně těžko obhajovaly i když nepochybuju že ony si myslí opak kua já taky havlovi ledacos neodpustím - např nevypořádání se s komunisty ale klady jednoznačně převažují a taky když srovnávám s jeho nástupcem tak bych ho vynes do nebes. někteří se vysmívají z indiánštiny šamanství atd. já osobně si tuto poetickou hru jedou ročně moc rád zahraju i když vím jak to je ale pořád je to hra která se dá hrát a nabije mne na mnoho měsícu dopředu . když čtu některé příspěvky vždycky si představuju co za tím stojí - sekretářky soudruha adamce týpek co mu geronimo nepronajal stánek ... no na závěr bych popřál tomasovi911 faktotum a spol veselou večerní masturbaci ve vlastních výkalech a ostatním to nej těšení na festival čau

7.8.2011 06:16

Geronimo VS Havel

Geronimo i bojovníci z Tippecanoe by Věchetovi plivli do tváře. Stavět indiány a Havla na stejnou stranu je opravdu výsměch. To je stejné jako kdyby byl festival zasvěcen Hitlerovi a obětem holocaustu, absurdita nejvyššího kalibru... Havel podporuje obnovu kolonialismu, který USA praktikují po celém světě a vsadím se, že by tehdy západ USA nejraději nechal humanitárně vybombardovat, aby indiáni konečně pochopili, že je jejich území zabíráno pro jejich dobro...

faktotum
5.8.2011 22:10

http://vimeo.com/13650001

faktotum
5.8.2011 21:57

kua už

už mě serou ty keci dokola dokolečka o bledejch tvářích, kteří maji s pozemkama festu KOMERČNÍ ÚČELY. Jaký máš s těma pozemkama už toliko let zpátky a do budoucna plány ty drahý geronimo věchete. Ten brekot jak dotujete fest z vlastních prachů a přitom vlastníte v TU 3 domy z toho 2 na náměstí ...3 byty a další nemovitosti. rozhodně z toho nenasypalo z jednoho malého zlatnictví na náměstí. Fest je dobrej, nic proti...ale jak tu píše už desítky lidí...nechte těch přisranejch keců.....fest je fajn kulivá místu...a byl by fajn i bez vás s lepší dramaturgijí.....dost keců o Adamcovi a podobně..leze mi to na nervy.

apostolka
5.8.2011 16:15

Reklamní vložka

Hoka hey, dostala jsem pracný úkol vytvořit reklamu na jednu Knihu a moc si s tím nevím rady. Maťa se na to vykašlal a dělá mrtvýho brouka (nesnáším, když se někdo snaží něco udělat taky pro druhé a nesetká se s žádnou reakcí, či slušným odmítnutím, byť se chová slušně a neobtěžuje). Musím si poradit jinak... Budu mít u sebe několik výtisků, takže se pokusím některé z vás oslovit a dílo vám za mrzský peníz vnutit. MĚLA JSEM VÁM NĚCO ŘÍCT a jaksi to všechno nemůžu stihnout... sama. Bakalu neznám, Věchetovi VĚŘÍM že se nespálí

pvalis
5.8.2011 14:52

PIPES AND PINTS

Please! PLEASE! Please! ;)

pvalis
5.8.2011 14:41

PIPES AND PINTS

Přidávám se do zástupu žadatelů o bojovníky z kmene PIPES AND PINTS. Minulý rok málem rozsekali Pub a takto si vedou při každém jejich vystoupení. Navíc po prázdninách z kapely odchází charizmatický zpěvák Mike Syco a festivalová rozlučka s ním na Trutnově by bylo maso. Kdo je zná, mi dá za pravdu, že to je kapela, která hodila kurwa vostrou vlnu na našich punkových vodách, kde to zachraňují spíš staří ostřílení pardálové. Tak buďte od té dobroty a pozvěte PIPES AND PINTS, tenhle čerstvý vánek - sorry - vichřici na návštěvu ke Krakonošovi, ať si můžem společně krutě zaskotačit (kruh, zeď). Druhá scéna by byla ideál. A jejich jasný antinazi postoj je všem znám. Takže - PIPES AND PINTS - GO TO TRUTNOOOV!! Pleas.

damicius
5.8.2011 10:54

pp a svihadlo

Pipes and pints bych na hlavní scénu nedával, tam se ta atmosféra ztratí. Ve stanu jsou naprosto suprový. A Švihadlo v 16h? ty kapely budou vystupovat i na jinech festivalech holt se to musí nějak zkoordinovat aby mohly odehrát 2-3 festaky za vikend

Mahoney
5.8.2011 00:19

Mahoney

to nazgul - v příspěvku se nezjevil můj nick,, to se tady moc často nestává.

5.8.2011 00:15

Nazgul

Nazgul: úspěch je dost relativní pojem. Ghándí prohlásil, že tahle země má dost na uspokojení potřeb všech, ale ne chamtivost všech.. Já byl bezdomovec dvakrát a za tu dobu potkal opravdu pestrou squadru lidí... Například ve Stromovce spí na zemi obklopenej igelitkou jadernej fyzik. Mně pomohlo, že jsem se jednoho krásnýho dne rozjel do světa (stopem, bez peněz a jediný co jsem měl byly moje hadry a bágl - to všechno vzal by bezrukej z kredence, ..ten Hapka by na Bojišti taky moh zahrát :-) ) Tam jsem si vydělal poněkud víc než v Setuze u pasu a od tý doby moje potřeby nerostou. Proč to všechno říkám? No pokud se budou furt rozevírat sociální nůžky, tak jednoho krásnýho dne vyleze za bolčevická hydra z díry a všechny nás tady sežere...! A nezlob se na mě, Bakala na mě nedělá dojem prvorepublikovýho továrníka a samaritána ála Čeněk Šlégl. Takže pokud máš pocit, že jako outsider plivu po úspěšných, pojď se mnou někam do hrabalovský knajpy, rád s Tebou povedu vysokotlakou diskusi, tohle není první zajímavý téma, kterýs´ tu nahodil. čus. T (chlastometr@seznam.cz, 602 979 773)

kitaro
4.8.2011 22:55

Švihadlo

Proboha, kdo zase vymyslel Švihadlo na 16. hodinu?????? To to nestačilo loni? Švihadla jsou přece NOČNÍ až RANNÍ kapelou ... ach jo

faktotum
4.8.2011 18:34

2 Nazgul

Platí možná o některejch multi milionářích....u miliardářů je to tak, jak nechceš slyšet. Jak jsem psal cca 30 příspěvků zpátky....koupil za 50 mld hodnotu 700 mld. Víš kolik vlastní na Ostravsku nájemních bytů ? Tisíce. Ve všem je politika. KUA SRÁT NA TO...UŽIJEM FEST

Magnet
4.8.2011 13:55

Pipes and Pints

Jsem taky za prošoupat kolena i kecky na tuhle best kapelku !

Nazgul
4.8.2011 12:57

Mahoney

"Za kazdym velkym majetkem se skryva zlocin" - s tímhle já prostě nemůžu souhlasit. To je typický plivanec neúspěšných. I mezi bohatými jsou slušní lidé, kteří si vydělali poctivě.

Ondrys7
4.8.2011 00:51

Vítkovo kvarteto

Jako lidi teď poslouchám Vítkáče zrovna Bigbítový dunění a ot je nářez , prostě musí být na Trutnově !!! nešvím proč zvete Prago Union když an to lidí moc nepříjde ale na Vítkáče příjde o mnoho víc !!

Hitchhiker
3.8.2011 23:26

Pipes and Pints

violo nevim esi se dockame nej kapely v CR a i kdyby nejspis bude hrat ve 4 rano - nechapu. Přijde mi to škoda. Jinak souhlas s těma co sem uz jezdej jen kvůli lidem a fajn místu na fest (letiste apod proste neni ono) misto je fakt kouzelne ale bohuzel dramaturgie festu je fakt uboha ale jde to nazvat lepe treba duchem festivalu.

kateřina
3.8.2011 22:01

Vstupenky

Pěkný den přeji, zůstalo mi několik vstupenek na Trutnov v ceně 880 kč...tak kdyby měl někdo zájem, ozvěte se mi, prosím, na eurneid@seznam.cz...po domluvě můžu zaslat, předat v Brně...:)zatím...:)

Viola
3.8.2011 15:59

Pipes and Pints

A já mám jen skromné přání, co takhle zase Pipes and Pints, ale teď už na pořádným pódiu!!! Díky

tomas911
3.8.2011 14:26

to xb1

co vidím za poslední léta(i zprávy od některých méně známých kapel a Věchetovo zacházení s nima),ti pomalu dávám za pravdu.Underground je znouzecnost(ne kapela ale stav festu na trhu).antikomunismus(Manici vloni),nezávislost(Bakala,Gambrinus),slušnost(výše zmíněné zacházení... I tak chodím a půjdu zas,protože je spousta interpretů,kteří nejsou známí(a drazí),ale mají skvělou muziku.Nepotřebuju vidět No name,Chinaski,Olympik...,místo toho radši zajdu na Původní Bureš,Poletíme?,Kočičkovou....Dál je to to úžasný prostředí areálu a pohoda.Zkrátka si v tom najdu pozitiva,protože se ten víkend(a vlastně žádnej víkend)nechci rozčilovat nad věcma,co neovlivním.Ale že by měli organizátoři pevný postoje,nebo nějakou valnou koncepci,to si teda nemyslím.Pozvou,na co maj a pak teprve vymýšlej pohádku o tom,proč pozvali právě toho a ne jinýho.To platí hlavně pro cizí kapely.Většinou mají vrchol kariéry za sebou(ale vůbec to nevadí) nebo v lepším případě před sebou(Subways byl "majstrštyk"),proto jsou finančně dosažitelní.Ale jak někdo moudře napsal vloni-kapela tě vyjde v průměru na 7 korun,tak netlamuj a vyber si!

xb1
3.8.2011 13:14

hehe

tak co vy čůráci. už vám to dochází, že si z vás někdo dělá prdel? Indiáni, antikomunisti, posvátná půda, kroužící rypadla, muž z Bílého domu,komoušský kapely,potupný "lustrace" kapel ,homokláda na bráně ,letos pračka na peníze.... pytel sraček praskne a bude klid

Teruna
3.8.2011 12:32

Už nemám lístek :)

Podávám dementi předchozího vzkazu - lístek už jsem udala :)

Teruna
3.8.2011 12:32

Už nemám lístek :)

Podávám dementi předchozího vzkazu - lístek už jsem udala :)

Teruna
3.8.2011 12:29

prodám lístek!!!

Ahoj, mám navíc jeden lístek, prodám ho za 880 žabích kůží, v Praze si ho můžem předat osobně, nebo můžu poslat poštou. Pokud byste někdo jeli na Kozí mejdan (12.-14.8.), tak můžu předat tam... napište mi na mejl tevid@centrum.cz (tady to může dost snadno zapadnout...)See you later!

maciek
3.8.2011 10:27

maciek

Ahoj! Is any time-line (even "day-line"?) for the bands known? Is that true that Iggy's gonna play on Thursday? Greeting and.. see you later!

litr
2.8.2011 20:10

to Tova,Assam

přesně jste to vystihly,souhlas!!!

assam
2.8.2011 20:08

Náčelník Seattle se v hrobě obrací

Byl-li povazovan Trutnov open air alternativnim festivalem, bylo to proto, ze byl nezavisly a oslovoval lidi blizke prirode a ruznym vyznanim a nazorum. Vzorem mu byli Indiani a napriklad poselstvi nacelnika Seattla. Prijmout sponzoring od Bakaly (kamarada V. Havla), jenz nejenze se podivnym zpusobem ucastnil privatizace-tunelu OKD a nestitil se pouzivat necestne prostredky pro tezbu uhli kolem Frenstatu, sponzoruje tez za vytuneleovane miliardy ODS, VV a TOP09 - to vse jasne svedci, ze festival uz neni co byval. Mozna zijeme v kapitalismu, kde festival nelze bez mecenasu toho typu usporadat. Ovsem hrat si s idejemi o nezavislosti, svobode a ekologii a zaroven koketovat s temito lidmi je skutecne smesne. Podle mne by mozna mene bylo vice. Na plakatech festivalu se na nas usmiva, proc asi? Spatne svedomi ho jiste netrapi...

Jojo
2.8.2011 16:26

cesta z BA

priatelia. chystá sa niekto vyrážať vo štvrtok 18.8. z Bratislavy? prosím mail na aprilovybyk@gmail.com

Mahoney
2.8.2011 15:17

Mahoney

de Balzac..

Mahoney
2.8.2011 15:17

Nazgul:

"Za kazdym velkym majetkem se skryva zlocin" Honore de Bazac. Tomu, ze jsou tihle prachaci cisty jak lilium proste neverim.


Celkem příspěvků 13377 stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168