Tam-Tam

 

Milé squaw a milí spolubojovníci,


k dnešnímu dni v měsíci padajícího listí ukončujeme Tam-Tam v této podobě, jak jste jej znali
několik zim. Nerušíme tím ale možnost vašeho vyjádření, jen způsob předávaných signálů se mění.
Své příspěvky můžete i nadále vybubnovávat na Facebookový Tam-Tam, kde vítáme podnětné příspěvky
od vašich poradních ohňů. Narozdíl od starého Tam-Tamu tím nynějším dáváme přednost věcné
a adresné diskuzi před anonymními příspěvky.
Wakan-Tanka, sláva Jagannáthovi, Elohímovi a všem lidem dobré vůle...!

P.S.
Zachované příspěvky ze starého Tam-Tamu najdete vyryté do stanových kůží v HISTORY.

 

_______________________________________________________________________

Z našeho tábora si vyhrazujeme právo mazat či zkracovat texty naplňující skutkovou podstatu
trestného činu hanobení rasy, národa a přesvědčení, směřující k potlačování lidských práv,
či vzájemně urážející příspěvky. Takové kouřové signály nejsou vítány...!
Vítáme věcné, podnětné i kritické příspěvky od vašich poradních ohňů.
Wakan-tanka! Sláva Jaghannáthovi, Elohímovi a vám... díky.

Pospa
30.6.2010 07:15

Proč tady pořád pruděj ty stejný lidi. Pokud se podívám tři měsíce zpátky, stejný nicky maj furt ty stejný kecy (nebudu jmenovat, ale je to myslím jasný). To vám fakt stojí zato tady vopruzovat? S pitím do areálu je to vyloženě vykonstruovaná kauza. Já jsem nikdy neměl problém cokoli dovnitř pronést. A Navíc, pokud piješ pivo, je to ti stejně jedno. Pokud ti de jenom o to levně se ožrat, můžeš taky sedět u stanu... Lidi, seberte se a užívejte života. Opravdu to není o negativních blábolech, který nikoho nezajímaj. See you Later!

kniza
29.6.2010 22:44

Konečně jsem se letos přesvědčil, že absolvovat stále dokola každej rok to samé včetně kapel nemusím.Užijte si RfP-Trutnov já si užiju ty malé nadupané festy opravdu bez reklam a opravdu s androšema co si na ně nehrajou,že pane Geronimo Věchete?!

Mahoney
29.6.2010 21:53

to Jaila: Ano souhlas. Děda mi vždycky říkal že "Blbej člověk může bejt, hlavně když si umí poradit!" :-)))))) Zdravím ho tam nahoru...

jaila
29.6.2010 21:31

Ten zákaz by mě taky opravdu zajímal. Ale zas na druhou stranu je toto jedinej fesťák vetšího typu, kam vás pustěj i třeba s jídlem... Na plno jinejch to nepřichází v úvahu. No ale k tomu pití - kdo loni chtěl, ten si poradil ;)

Michal
29.6.2010 21:26

to Mahoney: Sbírat kelímky je sice možnost, ale přece jenom, ne každému by se chtělo půl hodiny sbírat, aby si mohl koupit pití. A takhle celý fest. Ať už to bude s tím zákazem jakkoliv, bylo by dobrý aby to vedení oznámilo.

Hurvajs
29.6.2010 19:53

Nejde jen o ten chlast,ale i taková obyčejná voda v petce se občas hodí. Žízeň se nedá večně zahánět pivem a kor tři dny.

Mahoney
29.6.2010 19:05

... a pokud to z jakýhokoli důvodu nevyjde, tak stačí hejbnout zadkem, sebrat pár kelímků a na to pivko si vydělat.

Mahoney
29.6.2010 19:04

Například já jsem neměl nikdy problém vnýst cokoli k pití, pokud to nebylo ve skle. Tohle by měli pořadatelé tolerovat. Každej nemá na to, aby dal kromě litru za lístek a pár set za dopravu ještě 2000 za chlast, jestli nebude chtít sušit hubu. ---- Já teda dělám v Německu, tak je mi to jedno, ale vzpomínám si, jak jsem dělal před šesti lety v Setuze na práškárně, měsíc jsem dejchal těžkou sodu, polyfosfáty a podobný libovky a měl jsem 8200 hrubýho. (na festival jsem jel s pár stovkama, jídlo jsem kupoval v Hypernově a k ožrání mi musel stačit hnusnej krabicák) V severních čechách jsou kolikrát vejplaty tak akorát k nasrání. Takže za petky v areálu se přimlouvám...

Léňa
29.6.2010 18:10

Tak co bude hrát se dozvíš ve čtvrtek, až si hned po vstupu koupíš samizdat a program... To je známá věc. Ale je fakt, že pokud by člověk měl kupovat pití v areálu, nechá tam půl platu. A konkrétně ten můj je dost nuznej, takže kdoví, jestli by nepadl celej. Stačí, když se vybubnuje taková malá organizační zpráva...

hovado
29.6.2010 17:20

Loni navíc Věchet říkal, že o zákazu vnášení nápojů do areálu nic neví. Indián ulhanej

Michal
29.6.2010 14:35

Jsem pivař, takže mě ten zákaz nijak neomezuje. Ale už za Vás ostatní, a kvůli několika kamarádům bych taky rád slyšel vyjádření, jak to letos bude. Kdo máte facebook, tak to zkuste urgovat i tam.

georgeee
29.6.2010 13:53

tak to, že byl jerzy blahořečen, už víme více jak 20 dní, ale to, co bude na festu hrát nikoli... trochu pruda :-(

hovado
29.6.2010 13:50

Tak tak. Open Air business festival.

mamlas
29.6.2010 12:29

Už jsem to psal několikrát a rád to zopakuju - Ctí každého (nejen) muže, natožpak někoho, kdo vyznává indiánskou tradici, je, aby říkal pravdu, ať už je jakákoli. Tím mě pořadatelé nejvíce zklamali - loni se k zákazu vnášení nápojů nevyjádřili a letos stejně tak. Myslím si o nich tudíž své a nic pěkného to není. Zklamání.

andy76
29.6.2010 11:34

ja musim podekovat za Senser, doufam ze si to nerozmysli a opravdu dorazi. DIKY

hovado
29.6.2010 06:00

Já jsem fundovaný a rád se vyjádřím. Ještě pár let zpátky byl zákaz vnášet jen skleněné lahve, v petkách člověk mohl mít třeba fernet namíchanej s hovnama a nikdo to neřešil. Pak tuším asi dva roky vyhazovali víčka z pet láhví - už takovej náznak prohibice. Loni už člověka s alkoholem dovnitř nepustili vůbec. Tágže jak to bude letos? Každý ať si odpoví sám...

Veveřice-Bembeřice
28.6.2010 20:35

Já už lístek mám :) dneska mi přišel!!!

Léňa
28.6.2010 16:17

Taky by mě zajímalo, jak to bude s tím pitím. Kdyby šlo a alkohol, budiž, jednou by to člověk měl zažít i střízlivej, ale zákaz vnášení čehokoli by bylo opravdu to, kvůli čemu bych jela letos naposledy... Prosím někoho fundovaného, aby se vyjádřil!

martini
28.6.2010 14:19

tyyy jo-strasne dlouho sem tu nebyla a prijeny prekvapko v podobe kapel-arch enemy-vubec nevim,co tam delaj,trochu na tom bands listu pusobi jak pest na oko,ale ja na ne pujdu strasne rada! jo a strasne rada bych vedela,esi nas zas budou buzerovat za jakykoliv tekutiny co pujdou dovnitr,neresilo se to tu nebo nevite o tom nekdo neco?rada bych si tam brala alko jako driv,ale kdyz ne to,tak aspon mineralky apod.kdyz je vedro na chcipnuti,tak si tam nechci co chvili chodit pro skoro 3x drazsi vodu nez je v obchode..kdyby se dalo platit tlumokama s zabima kuzema a probihal vymennej obchod,jak tu je v news,tak to tolik nehrotim :D ale takhle abych nechala pulku prachu z brigady na festaku..

smil.ky
28.6.2010 11:51

Dotaz: máte už někdo lístek?

franko
28.6.2010 08:33

to mamlas - beseda u bigbitu v Tasove je super maly festak... som zo Slovenska a chodime tam,lebo je to, co by kamenem dohodil :)...a je tam vzdycky uplne skvela atmosfera.komercia a podobne veci tam este absolutne nedorazili.a to uz bude 18. rocnik.kdo nevidel/nezazil neuveri.proste maly fest s velkym duchom.

Bleeder
27.6.2010 22:20

to gabriel, elvis atd. : o těch The Hives jsem Geronimům řikal já ... psal jsem jim to na facebookové stránky, že mají v tu dobu volno a jsou poblíž( v Německu) .. jestli se o tom začlo diskutovat tím líp :) ... tady je odkaz na ten můj příspěvek : http://www.facebook.com/trutnovfestival?ref=ts

Hermi
27.6.2010 21:41

A já bych si přál aby přijeli Hurra Torpedo, a Mistfis a Manu Chao a Airbourne a Tleskač a Visáči ale hlavně abych sehnal prachy, mohl přijet a užít si Trutnov jako každý léto

sunveru
27.6.2010 17:03

co Buster Nixon?? jsou super! kdo nezná http://bandzone.cz/busternixon

marsha
27.6.2010 12:39

Prosim prosim at jsou krucipusk....

mamlas
26.6.2010 21:58

gabriel: když jsi u těch pecek, tak co takhle Jamiroquaie? kor když se budou začátkem týdne před Traučem pohybovat po Německu ;)

trautenau
26.6.2010 11:44

Hurvajs: naprostej souhlas, Tagada Jones byli největší překvápko loňskýho festu. To se povedlo dokonale....

jindra
26.6.2010 10:44

bude vltava jasná páka brutus hurá

Mahoney
26.6.2010 02:12

Ta plachta je pro vsechny nocni ptaky. To jsem zkpiroval z jednoho blogu a malem jsem se pochcal smichy. Tak zdar.

Mahoney
26.6.2010 02:10

Krkonošské pohádky. Kdo by je neznal. Trautenberk, předobraz vraha z Wall Streetu, lakomý, chamtivý, otylý feudál, šikanuje svoje služebnictvo. Bramborák je moc bramborový, kyselo je moc kyselý a bylinky od ponikelský báby neproplácí VZP. Proti němu stojí Krakonoš, ochránce přírody a prostého lidu. Optikou moderních společenských trendů, především politické korektnosti a ekologického neoliberalismu se však jeví charaktery obou postav ve zcela jiném světle. Zatímco jsme si navykli vnímat Trautenberka negativně, konstatuje král Václav I. Zákulisní: "Knížete Trautenberka znám dlouhou dobu. Je to džentlmen, Evropan a vlastenec." Ano, Trautenberk je skutečný Evropan. Jeho vybraný slovník (Himl hergot donrvetr krucajs element apod.) svědčí o hlubokých multikulturních základech jeho rodu. Na první pohled je evidentní, že se identifikoval s nadnárodními elitami (oslovení spolupracovníků "holoto jedna" a "čeládko líná"). Kromě toho, jeho skromná usedlost je vlastně biofarmou, ve které se pokouší uplatňovat koncepty trvale udržitelného rozvoje a zdravé stravy: jídla z ryb (pstruzi), využití přírodních materiálů (kožichy z mušťalek), alternativní a etno hudba (chytání špačků za účelem jejich převýchovy na zpěvné ptactvo), boj s kouřením (vyvlastnění Krakonošovy fajfky bez náhrady), provozování ekologické hlídky na vlastní náklady (hajný v uniformě a se střelbyschopnou zbraní) a v neposlední řadě Trautenberkův tým (starým slovníkem služebnictvo), který je vždy čistě oblečen v oblečení z přírodních materiálů, upraven a nenese známky strádání. Rozhodně neuvidíme, že by Kuba nosil bomber. Přesto je ještě na Trautenberkově straně určitý potenciál k eurozlepšení, například v oblasti gender kvót a etnické diverzity, pročež by bylo lepší, aby úlohu hajného převzala rozhodná afroamerická žena a hajný se věnoval nějakým jiným činnostem v oblasti občanské společnosti, například streetworku s mladými narkomany. Také by mu slušela jiná image, například barevný vlasy a mikina s velkým áčkem. Oproti tomu osoba Krakonoše v sobě nese prvky, které se každý moderně myslící člověk snaží ve společnosti ignorovat. Jeho přístup k myšlence globální vesnice a společného evropského stolu je neúnosný, dokonce ohraničil svoje teritorium cedulemi "Tady je Krakonošovo", což vypovídá o nezdravém nacionalismu a pokročilé xenofobii. Na území Krakonošova je zřejmá gender nerovnováha, většinu záležitostí rozhoduje mužský šovinista Krakonoš sám a ad hoc bez zřetele na rovné příležitosti, přičemž zjevně uplatňuje vůdcovský princip. Na soft factory nebere ohled vůbec, klidně vyburcuje sojku, která právě sedí na vejcích, aby pro něj prováděla špionážní činnost a nahrazovala kamerový systém. V několika případech uplatnil svoji fyzickou převahu danou výrazně maskulinní dvoumetrovou postavou a především Krakonoš není ani Róm, ani homosexuál, ani nepodporuje ve svém regionu cyklistiku, což ho v moderní společnosti zjevně handicapuje a odsouvá na vedlejší společenskou kolej. Dalším výrazným zlozvykem lesního pána je kouření, přičemž z tabáku (nebo co si do té fajfky dává) neplatí spotřební daň. Krakonoš je přesně ten typ, co by si klidně zapálil fajfku v restauraci nebo i na autobusové zastávce, ale v Krakonošově žádné zastávky nejsou, protože zarostlý zlotřilec nezajišťuje na svém území dopravní obslužnost v rámci ekologicky šetrné dopravy. Na svém plášti nenosí reflexní nášivky. Podle vyjádření předsedkyně sdružení Krkonošské babky Dany Buchtové nasvědčují proporce a barva hub v Krakonošově tomu, že Krakonoš provozuje skrytý atomový reaktor. Tento reaktor zcela jistě neodpovídá bezpečnostnímu standardu definovanému sdružením Krkonošské babky, zejména v těchto bodech: - na varné desce není kontrolka signalizující, že ploténka je horká - po otevření dvířek se nerozsvítí světlo. Pokud se dvířka nechají déle otevřená, nezazní zvukový signál - do reaktoru není bezbariérový přístup - mezi primárním a sekundárním okruhem chybí postavit cyklostezku - analogové stupnice přístrojů jsou nepřehledné a ukazují pouze číselné hodnoty, takže jsou pro operátorky nesrozumitelné. Doporučení: nahradit stupnice a číslice verbálním hodnocením signálu (skoro vůbec - málo - trošku - středně - asi normálně - možná trochu víc - dost - teda... - hodně - jejda - uteč). - reaktor je jedna velká genderová urážka, protože zasouvání palivových tyčí do reaktoru připomíná vniknutí penisu do pochvy. Dělat to opačně, tzn. nasouvat reaktor na tyče. O tom, že Krakonoš disponuje jadernými technologiemi, vůbec není pochyb, viz například dokumentovaná přeměna zlata v kamení a tím jaderná fúze Au-Si. Není vyloučeno, že by mohl časem vyvinout bukovou raketu s pohonem na jelení střevní plyny, která doletí až do Mladé Boleslavi, je tady proto zřejmý impuls pro mezinárodní intervenci americké armády. Podle vyjádření redaktorky přílohy MF Dnes Žena, která chtěla s Krakonošem provést na toto téma interview, jí lesní grobián nabídl, že si dají trojku společně s jeho kamarádem hejkalem a ohrožoval jí smrkovou šiškou, přičemž pokřikoval, že jí to udělá dobře. Některé Krakonošovy aktivity nacházejí pojmenování již v současných zákonech. Například přestupky na úseku lesního hodpodářství, manipulace s flórou na území Krkonošského národního parku, zejména trhání a přesazování květin a narušování přirozeného růstu hub oprašováním jejich klobouků, dále porušování domovní svobody (několikrát vnikl do Trautenberkova sídla), neoprávněné užívání cizí věci a omezování osobní svobody (zavřel Trautenberka do jeho vlastní klece) a znehodonocování platné měny její přeměnou na listí. Lze úspěšně pochybovat o tom, že kouř, který se objevuje při náhlém Krakonošově zjevení, je řádně zapracován do plánu odpadového hospodářství, prochází patřičnými filtry a má na něj nakoupeny emisní povolenky. Některá ekologická témata bere na evidentně lehkou váhu, například vyvolání osmého stupně povodňové aktivity na místním potoku v pstruhařském revíru odbyl tím, že udělá jen "takovej šplouch". Nemluvě už vůbec o manipulacích s lokálním klimatem a vyvolávání vánic a bouřek. Ačkoli se Krakonoš snaží vyvolávat dojem na nerozhodnuté voliče, především Anče, Kubu a hajného a brnká na populistickou strunu, je zjevné, že právě na jeho aktivity tito prostí lidé nejvíce doplácí. A tak musí Anče poklidit svinčík, který Krakonoš nadělal svými pyrotechnickými atrakcemi a Kuba musí opravovat věci, které Krakonoš rozmlátil. Zvažte proto dobře, zda necháte děti dívat na Krkonošské pohádky, protože jejich vnímání dobra a zla může být nevratně poškozeno a jejich šance uplatnit se ve společnosti vykloubené ekosocialisty do nepřirozených poloh mohou s přístupem postoji ála Krakonoš bolestně narazit.

kitaro
25.6.2010 23:34

letos to nevyjde (léto podzim turné v Japonsku), ale pro rok příští? http://www.youtube.com/watch?v=XjiOtouyBOg&feature=related

mamlas
25.6.2010 22:11

Jestli pojedou The Hives, tak přehodnotím svá dřívější rozhodnutí:). Jinak bych se Vás chtěl zeptat - máte někdo zkušenosti s Besedou u Bigbítu v Tasově?

100m
25.6.2010 19:58

A co zkusit Motley Crue , v terminu festivalu maj volno.. a myslim ze se na trutnov dost hodej...

Michal
25.6.2010 18:41

to Hurvajs: S tím souhlasím. A klidně by si letos zasloužili hlavní stage.

Elvis
25.6.2010 18:36

gabriel: no jasně, jedna paní povídala.... i když bylo by to fajn. rozhodně metalu je tam letos dost, dle mýho chybí rocknroll, a proto bych hlasoval všema 20ti prot The Hives!! Jo jo, to by byl nářez...

Ete
25.6.2010 17:35

Nevíte jestli letos pojede Radio Geronimo? Kapel už je tu dost tak s chutí do toho.

staňa
25.6.2010 17:34

Gabriel: Kéž bůh dá!! To by bylo skvělé úžasné a nejlepší!

gabriel
25.6.2010 14:47

Nekdo pry slysel, ze se jeste v Geronimu pokouseji domluvit nejake kapely!! A pry to bude nekdo z The Hives, In Flames, Opet nebo Asian Dub Foundation...To by byla jizda! Aspone jedno z tohodle!!! Prosim. Nevite o tom nekdo neco vic?

kniza
25.6.2010 08:25

pospec--to by asi bylo pro přírodu to nejlepší ,aby se vzpamatovala z tech chcenek a smradu:-( fuj,fuj..to to smrdí to to smrdí

Hurvajs
24.6.2010 22:31

Já bych uvítal Tagada Jones.Minulý rok pro mě super věc.Slyšel jsem je poprvé a byl jsem nadšen.

Honzin
24.6.2010 21:16

a co esgmeq? ty už asi dávno nehrajou viď?

Michal
24.6.2010 17:27

to Dopiskuadoni: Třeba Čankišou :)

jindra
24.6.2010 12:35

všem co mají potřebu nám tu zdělovat že letos nepojedou já JINDRA letos nepojedu na sázava fest ,rock for people,colours of ostrava ani na žádný jiný fest podobného typu já jedu na trutnov protože se tam cítím dobře a vím že play list není všechno . sakra lidi TĚŠTE SE

Dopiskuadoni
24.6.2010 09:25

Něco mi říká, že Geronimo má ještě něco v rukávu, protože kapely u kterých se dá najít kde kdy budou hrát jsou všechnny na pátek, sobotu a neděli. Určitě bude nějaké vypečené překvápko na čtvrtek, něco co poletí kolem a ve čvrtek zabije čas v Trutnově.

Pospec
23.6.2010 22:08

Byl bych rád znovu o vyvěšení tibetské a letos o kyrgyzstské vlajky.krásně vlají ne jak zk. reklamy,o kapely nejde lidičky,jen by nám nemuselo pršet......At nám svítí naše blahodárné slunko!

Pospec
23.6.2010 21:51

Zdarec bez Luboša K.Tothem,ani snad nemůže být Trutnov,jeho neděle v červených teniskách je možná na sobotní večer a zboříme to,už se těším na pivko...

vgen
23.6.2010 14:32

A co Astronautalis? Zrovna ten vikend bude hrat v Cesku a takovej mazec ste urcite nevideli.

Nazgul
23.6.2010 13:11

Přesně tak... hodně se tu píše, že je třeba zvát nové kapely, ale osobně si nedovedu představit Trutnov bez N.V.Ú., garáže, Plastiků, Boronu, Mňágy, Švihadla... nebál bych se program zahustit prověřenejma jménama. Nejlepší Trutnov je, když se ty "každoroční" účinkující míchají s těmi neobvyklými.

Dopiskuadoni
23.6.2010 12:20

Líbí se mi to, ale pořád mi chybí v line-upu, starý bigbít. Hudba Praha, Visací Zámek atd. Z těch mladších bych přidal Kruicpusk, Sunshine, Votchi atd. Nebude ani Boron?Zatím to jsou sami písničkáři. Snad v těch 30-40 kapelách co by se měli objevit ještě budou. Vždy bývá kolem 100 zatím jsem počítal něco přes 60.

houhou
23.6.2010 08:55

touhlr dobou tady byl vždy velkej cvrkot.Co se dějě?Žádný vášniv diskuze?Asi to o něčem svědčí.NEJEDU TAKY.

mamlas
22.6.2010 12:11

Pospec: Nevím proč, ale plakát RfP ve mě evokuje Tesco - letáky a reklamy Tesco...aspoň, že plakáty má Trauč pořád nejlepší...

Pospec
22.6.2010 10:10

Viděl jsem plakát na RfP viset v Praze na hlaváku a řeknu Vám kapely dobrý,ale ta energie v tom není dobrá.Krom toho Prodigy už je jen o šou,nejde jim už věřit jejich slova...Já bych Byl v Trutově pro Faithles,to jsou pro mě šamani z London..

Pospec
22.6.2010 10:02

Nazdar lidi,podle vašich řečí,bych moc nedal za to,že příští Trutnov,už nebude,cítím to ve svých kostech,starých,psichedelických....

Elvis
21.6.2010 19:24

Syrové maso z dromedárného velblouda, horkem rozteklé jak vepřová slanina na žhavém těle promiskuitní milenky... Zapáchá sladkou hnilobou a červí hostina stéká po ksichtu. Nezadržitelná vlna zvratek se opakuje v nekonečných přívalech odporu.. Zavřít oči-nevidět, zacpat nos-necít, zavřít ústa-utopit se... ...jako Jimi Hendrix. Už jste někdy jedli velbloudí maso? ....sorry:D:D

Mahoney
21.6.2010 18:52

Tak jsem se vrátil z Milovic a ještě teď mě bolí za krkem. Když Metallica hrála Master of puppets + ostatní fláky, tak byl svět zase na chvíli v pořádku. Aneb jak píšou v dnešních Lidovkách: "Metallica přišla viděla a zvítězila" Metallica forever!

hovado
21.6.2010 17:38

Vyserte si všichni voko.

Josepe
21.6.2010 16:50

jasny, chapu, byl sem trochu nastvanej, ale presne tak to viznit nemelo. trochu mi ta atmosfera na foru kazila naladu. mozna mate pravdu, ze je to jiny nez driv, ale lidi od nas z okoli tam jezdi opravdu straaasne moc a naprostou vetsinu casu travim ve stan.mestecku, kde si udelam vlastni woodstock a vyrazim jenom na kapely, co se mi libej. trutnov beru spis jako akci, kde potkam stary znami, ktery pres rok jinde nepotkam. takze diky za reakce, ted s vama souhlasim:)

mamlas
21.6.2010 10:56

Josepe: Tak to se omlouvám, ten Tvůj příspěvek mi nejdřív přeišel jako příspěvek typu (a že jich tu, bohužel, je): " tak si nejezdi ty *** jeden a jeď si na ten svůj *** RfP ty jeden *** *** a *** ". Teď vidím, že tomu tak není. Takže píšu sori, letos nejsou kapely dle myho vkusu - nejedu! Ale myslím stejně, že se cosi vytrácí a doufám, že to cosi se napřesrok vrátí a vtáhne mě to zpátky! :)

kniza
21.6.2010 08:39

zapoměl bych -Vítkáči hráli na Odýss festu..hmm luxusní záležitost.Bohužel na Trauči se jich nedočkáte.

kniza
21.6.2010 08:35

tak proste napisu: sori, letos nejsou kapely dle myho vkusu - nejedu! Uz déle neni to, co to bejvalo. kazdej ma snad jinej nazor a ten můj sdílí hafo lidí od kterých vim ,že letos na Trauč dlabou ze stejných důvodů jako já.To jest kuli dětem co ničej ,předbíhaj a jak jsem již jednou napsat ta proklamovaná atmoška ,tak ta je již nějakou dobu v háji.Zbyl jen smrad z toitojek a pachut něčeho co jsem měl fakt moc rád.Snad napřesrok se to zlepší.Možná že se Trauč vrátí ke svým kořenům a nestane se jen pouhým dalším podnikem který je modní.Mimochodem super akcička Odyssea fest co proběhla ted o víkendu.Geronimo Věchete ,takhle jsi začínal a dělal fest taky ,tak co blbneš ?

purky
20.6.2010 21:58

mamlas..Moc dobrej spam :) Dík za objev pro mě nové kapely.

Josepe
20.6.2010 20:59

to kniza a mamlas: sori, ja sem rozhodne nechtel jikoho urazit nebo se do nekoho navazet (tim spis nechapu, proc to delate vy, kdyz mi to vycitate), ale vezte, ze na podobny akci opravdu nejsem poprvy:D docela rad bych se s vama potkal osobne a mluvit spolu jako lidi a ne se stupidne hadat po netu, to je rozhodne to posledni, co bych chtel. jenom me proste stve, ze si tady vsichni porad na neco stezujou, delaj rozepre a hrajou si na velky drsnaky. proc? kdyz se mi nelibi lineup, tak proste napisu: sori, letos nejsou kapely dle myho vkusu - nejedu! a ne, ze to uz neni to, co to bejvalo. kazdej ma snad jinej nazor na muziku a nemusi kvuli tomu pomlouvat celej fest. me se tam taky spousta veci nelibi, ale proc bych na to nadaval. nadavam na ty, ktery naopak toleranci postradaj. moch bych to tu rozebirat do nekonecne, ale to bych dal presne to, o cem pisu, ze nechci aby se tu delo - delat na foru zlou krev. omlouvam se tem, kterych se muj predesli vzkaz dotknul, ale zamyslete se nad tim....haf

Panzemekoule
20.6.2010 20:12

nejlepší line up od dob FnM

Michal
20.6.2010 15:30

Asi je nikdo neoslovil :) Trochu to bude i v penězích, RFP má spoustu sponzorů, ale na druhou stranu zase spoustu headlinerů, takže nevidím důod, proč by Truntov nemohl mít jednu, dvě pořádné hvězdy.

stonty
20.6.2010 11:44

Tenhle festival mám docela rád...jezdím na něj každý rok už 4 roky za sebou,ale letos je to snad poprvý,co premýšlím,že tenhle ročník vynechám....každý rok totiž bylo pro mě něco zajímavého,ale letos mě tam táhne akorát Arch Enemy......na minulých festivalech byly pro mě zajímaví Soulfly,Cav. Conspiraci,Voodoo Glow Skull's,Pro-Pain,Krucipusk,E!E,Atari Terror,The Switch,....letos to docela postrádám......PROČ??? R'For'P je letos o dost zajímavější.....Prodigy,Skindred,Morcheeba,.....proč tyhle kapely nevystupují i na bojišti???

moukl3
20.6.2010 00:18

ano!! rozhodně Vítkovo kvarteto

Hitchhiker
19.6.2010 23:49

to mamlas .... nejni vubec spatny :-D

kitaro
19.6.2010 23:17

Já jsem též rozhodně pro Vítkáče anebo Veterány studené války ...

mamlas
19.6.2010 22:22

Sorry za spam, ale třeba se to do budoucna zalíbí někomu z organizátorů. A třeba i někomu z Vás;) Ale já si na tom ujíždím celý den, musím to sem dát: John Butler Trio http://www.youtube.com/watch?v=nNs7QcLaCeE

Harmy
19.6.2010 13:05

Já sem také pro Vítkovo Kvarteto,loni i předloni to byl super zážitek. Po loňské neúčasti byl byl super i krucipusk

xedr
19.6.2010 10:56

a co marta a rasputin?-vzdyt pred 2 léty na malý scéně úplně největší prdel,min.rok v pubu taky a letos nic? vítkovo kvarteto?nebo visací zámek????

Mahoney
19.6.2010 00:56

Nazgul: ten Antitrutnov prej vznikl jako reakce na neuskutečněnej Open air music festival v r. 1998... Orginazátoři se prej tenkrát měli zařeknout, že každej, kdo na tom festu hrál, tak už si na "pravým" festu ani neškrtne. No a kromě Sester tam potom hráli snad už všichni ---- např. Švihadlo, teď se mi nechce přemejšlet nad ostatníma. Pro mě to znamená,že odpouštět je božské, jenže všude existuje nějaký to ALE! ... Čus bus, zejtra si jdu poslechnout And justice for all od Metalliky a Skele tons of society od Slayeru!

Hitchhiker
19.6.2010 00:19

Nevím co furt řešíte... jo starej trutnov byl lepší ale to aji první RFP kdy se ješte chodilo pod silnicí a spalo ve višnovým sadu, to samé Sázava fest ale tak už to proste je a přijde nmi že jen trutnov tonmu ješte nejak odolává i přes Věchetovi úlety který mě popravdě taky už začínaj srát ale i tak tam budou ty nej hvězdy letos jako pokaždé.. a to moji kamoši a dalších 20 000 fajn lidí.... takže já mám vybráno see you later

bilbooo
18.6.2010 16:30

to kniza: no hele co se Trutnova týče tak to už skutečně není ten starý dobrý Trutnov plnej lidí který nekoukaj kolem co se kde děje ale užívaj si ho po svém a to i přes pozornost jaksi ne chtěnou......Pokud by se držel Trutnov stále svého tak si dovolím tvrdit že skončí jak Sokolské slety. Starý dobří volnomyšlenkáři s novýma emo borcema na jednom festu jen tak nepotkáš......holt to je doba=holt to je Trutnov. See your later

mamlas
18.6.2010 14:44

Co já jsem slyšel (informace typu "jedna bába povídala"), tak kromě toho, že jezdí na Weberovkafest, jezdí občas Fanánek i na Trutnov, ale soukromně, ne jako vystupující..

Nazgul
18.6.2010 14:04

Ten "antitrutnov" a ukradený "Trutnov 98" jsou různý akce. Ale nemyslím si, že by kapely, které hrály na Trutnově 98 měly nyní utrum. Třeba Boron tam AFAIK hrál.

kniza
18.6.2010 08:32

to ..Josepe--asi to bude tím ,že na festy nejezdíš minulé prázky jsi objevil ,že jsou a teď tu děláš pana důležitého.Prostě Šok for pípl alias Trauč.Moc rozdílů už nenajdeš.

Mahoney
18.6.2010 01:31

Co jsem slyšel, tak Sestry hrály na festu v r. 1998, kterej se konal pod hlavičkou jiný firmy. Neznám sice přesný nuance, ale Fanánek prej se sarkasmem sobě vlastním udělal jakýsi Antitrutnov. No a od tý doby to na nějakou dýmku míru mezi Geronimem a Sestrama tedy nevypadá...

mamlas
17.6.2010 22:57

Nedá mi se nezapojit a nezareagovat na "člověka" který si říká Josepe - říká Ti něco tolerance? slyšel jsi o tom, že někdo může mít názor jiný než Ty? a že to je jeho výsostné právo a není to důvod navážet se do něj a urážet ho? Až na Trutnov přestanou jezdit lidi typu TY, tak bude hej. Hoka hej!

masakr007
17.6.2010 20:21

Svejky - bratry orffy sice neuvidíš, ale někteří jsou v kapele poslední výstřel. Já bych si třeba zase dal Miou Miou i když vím že teď nehrajou.


Celkem příspěvků 13377 stránky : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168